0
0
Voor 15:00 besteld, morgen in huis
14 dagen gratis retourneren
2 jaar garantie op alle producten

Klantenservice

Vragen? Check de veelgestelde vragen hieronder, of neem content met ons op via de chat, WhatsApp of e-mail.

Algemeen

Onze producten zijn in nieuwstaat met een gesealde verpakking. Niet eerder gebruikt, niet gerefurbished of een retour. 
Nee. Onze voorraad is in Nederland en wij verzenden ook vanuit Nederland. Er is dus geen sprake van extra kosten, ondanks wij een Brits bedrijf zijn. Tijdens het afrekenen zie je de prijs, daar komt niets meer bij. Ook niet tijdens/na levering. 
Via onze nieuwsbrief krijg je het snelste toegang tot onze Lightning Bolt Deals en andere acties. Wil je je inschrijven? Onderaan elke pagina staat een formulier om je aan te melden. Als je je wil afmelden, dan kan je het beste op de link onderaan elke nieuwsbrief klikken. Je ontvangt daarna geen e-mails meer van ons. 

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bestellen

Om een bestelling bij ons te plaatsen, voeg je eerst het product naar keuze toe aan jouw winkelwagen. Daarna wordt je doorverwezen naar de winkelwagen pagina. Je kunt hier het product en de prijs nogmaals controleren. 

Is alles in orde? Klik dan op de "Bestellen" knop. Op de pagina daarna kun je kiezen om een account aan te maken, of als gast af te rekenen. Vul je adresgegevens in en ga verder. 

Op de volgende pagina kies je de verzendmethode. Woon je in Nederland? Dan kun je op deze pagina een bezorgdag kiezen, of ervoor kiezen om het pakket bij een pakketpunt af te leveren. Als je in België woont, kun je enkel de bezorgdag kiezen. 

Ga door en kies een betaalmethode om de bestelling mee af te ronden. Tijdens de laatste stap kun je alles nog één keer goed controleren, daarna druk je op de groene knop om af te rekenen. 

Na ontvangst van je bestelling en betaling ontvang je een e-mail met de factuur. Zie je in deze bevestiging een foutje staan? Laat het ons dan weten via de chat, of via WhatsApp. 

Het wijzigen van een bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet verzonden is. De snelste weg om een wijziging door te voeren is via onze live chat. Zoek van te voren een alternatief product uit, dan gaan wij ons best doen om je wensen in te willigen. 

Eventuele prijsverschillen tussen de oude en nieuwe order moet vooruitbetaald worden per iDeal, of worden terugbetaald binnen 3 werkdagen. 
Stuur ons een berichtje in de chat. Het is echter alleen mogelijk als de bestelling (of een deel van je bestelling) nog niet verzonden is. Is dat wel het geval? Dan kan je het beste de bestelling weigeren bij de deur of een retour aanvragen. 
Zeker weten. Tijdens het bestelproces kun je de verzekering van Simplesurance aanvinken. Je bent met deze verzekering beschermd tegen allerlei schade, waaronder diefstal en displayschade. 
Heb je je product al gekocht? Het is dan alleen mogelijk om een verzekering toe te voegen als je bestelling nog niet verzonden is. Ga naar de orderstatus pagina om je device als nog te verzekeren. 

Betalen

Bij Boltshop kun je betalen met iDeal, Credit Card (VISA of MasterCard), Apple Pay, Bancontact & na 30 dagen met Klarna. Alle betalingen lopen via de veilige betaalomgeving van Mollie.

Ja. Dankzij onze samenwerking met Klarna kun je achteraf betalen. Kies tijdens het afrekenen voor "Klarna Achteraf Betalen" en doorloop de stappen. Hierdoor kun je tot 30 dagen na bestellen betalen.

Nee. Wij hebben geen fysieke winkel, dus bieden geen betaling contant of per PIN aan. 
Als je betaling mislukt is, dan keer je automatisch terug naar de winkelwagen pagina. Je kunt dan een nieuwe poging doen. Mocht dat ook niet lukken, overweeg dan te kiezen voor een andere betaalmethode.

Nee, wij rekenen geen transactiekosten voor de betaalmethodes op onze website.

Bezorging

Indien het bezorgadres in Nederland is, kun je tijdens het bestelproces kiezen voor levering bij een pakketpunt of pakketautomaat. 

In België ondersteunen we deze optie nog niet. Mocht je niet thuis zijn, gaat het pakket automatisch naar een pakketpunt. 

Wij bezorgen de bestellingen tot aan je voordeur. Verzending is altijd gratis. Doorgaans dragen wij de bezorging over aan PostNL. In enkele gevallen kunnen we ervoor kiezen om te bezorgen met Budbee, DPD of DHL.
 
Afhankelijk van de vervoerder, kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een Budbee of PostNL punt via de traceergegevens van de vervoerder. Deze krijg je toegezonden via de mail zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten.
 
Alle zendingen worden verzekerd verzonden. Je bent er dus zeker van dat je je pakketje in goede orde binnen krijgt!

Ja, zeker weten. Wij verzenden zowel naar Nederland, als naar België.

Indien er zich een specifiek probleem voordoet bij de levering zelf, dan vernemen we dit graag zo snel mogelijk. Wat betreft de levering: het kan zijn dat de vervoerder bij enorme drukte vertraging heeft. Duurt het langer dan 3 werkdagen? Neem dan contact met ons op. 
Bij Boltshop is verzending altijd gratis en is je bestelling de volgende werkdag in huis, mits voor 15:00 besteld en op voorraad. Wij gebruiken de pakketdienst van PostNL. Echter, soms moeten wij een uitzondering maken en kiezen we voor Budbee, DPD of DHL. 

Alle bestellingen worden op werkdagen tot 15:00 uur verwerkt. Zodra wij de bestelling inpakken, ontvang je een mail met track & trace gegevens. Het kan even duren voordat hij te traceren is. 
Bestellingen worden op werkdagen en zaterdag bezorgd. Bestel je op in het weekend? Dan leveren wij op dinsdag. 
Het kan zijn dat de vervoerder bij enorme drukte vertraging heeft. Duurt het langer dan 3 werkdagen? Neem dan contact met ons op. 

Als het bezorgadres in Nederland is, kun je tijdens het bezorgproces kiezen voor levering bij een PostNL punt. In dat geval kun je jouw bestellng daar ophalen. 

Het is niet mogelijk om bij ons zelf de bestelling ophalen, omdat wij geen fysieke winkel hebben. 

Garantie

Bij ons kun je enkel binnen de fabrieksgarantie terecht voor reparatie. Daarna ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele reparaties. 
Indien je product bij aankomst al defect blijkt te zijn, dan vernemen we dit graag direct na constatering. 
Is je product defect na 14 dagen bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is herstel van je product volledig kosteloos. We sturen je product naar je terug indien wij constateren dat je product defect is gegaan door buitensporig gebruik en/of buiten de fabrieksgarantie.
Indien je product defect is gegaan binnen 12 maanden na ontvangst, dan kun je terecht bij de fabrikant. Zij zullen ervoor zorgen dat je product zo snel mogelijk wordt hersteld. Neem hiervoor contact op met de fabrikant en volg hun instructies op. 
Indien je product na 12 maanden, maar binnen 24 maanden na ontvangst defect gaat bij normaal gebruik, dan kun je contact met ons opnemen. Als wij inderdaad constateren dat je product onder de garantievoorwaarden defect is gegaan, maken wij een verzendlabel voor je aan. Je kunt je product dan naar ons opsturen en wij zullen ervoor zorgen dat je product wordt gerepareerd indien het defect valt onder de garantievoorwaarden. 
Per e-mail houden we je op de hoogte van de status van de reparatie. Na ontvangst van je product hoor je van ons wat de vervolgstappen zijn. Als je product weer is gerepareerd laten we je dit weten, waarna het product weer naar je toe wordt gezonden.
Ervan uitgaande dat het defect onder garantievoorwaarden valt, is de reparatie volledig kosteloos. Het eerste jaar via de fabrikant, het tweede jaar via ons. We zullen je product niet verder in ontvangst nemen indien we je product niet kunnen repareren onder garantievoorwaarden. Je zult dus nooit hoeven te betalen bij ons voor een reparatie.
Als je product binnen 12 maanden defect gaat onder normaal gebruik, dan kun je een reparatie aanmelden bij de fabrikant. Na 12 maanden, maar binnen 24 maanden na ontvangst van je product, kun je je product aanmelden bij ons. Neem hiervoor contact met ons op. We zullen je dan een zendingslabel toesturen zodat je kosteloos je product aan ons kunt sturen. Na ontvangst van je product zullen we je per e-mail op de hoogte houden van de vervolgstappen.
Indien je reparatie via ons loopt, dan houden we je via e-mail op de hoogte van de meest recente status. Nadat je je product hebt opgestuurd houden we je op de hoogte van de volgende statussen: (1) product ontvangen met vervolgstappen, (2) reparatie afgerond, (3) product is terug naar je onderweg. Een reparatieproces kan tot wel 14 werkdagen duren. Indien je 14 dagen na de laatste statusupdate niets meer hebt gehoord, neem dan contact met ons op.
De reparatie wordt doorgaans uitgevoerd door de fabrikant van het product. Indien wij hier van afwijken, zullen we dit laten weten.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

De garantietermijnen die op onze website genoemd wordt is de fabrieksgarantie, of een garantie aangeboden door ons als verkoper. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. 

Misschien zoek je dit...

Retourlabel aanmaken? Vraag je je af wanneer garantie verloopt? Login, of maak een account aan.

Hulp nodig?

WhatsApp

09:00 tot 18:00

Start gesprek

E-mail

24 uur per dag

E-mail sturen

Social media

24 uur per dag

Review LogoBoltshop is lid van Thuiswinkel Waarborg

Boltshop Limited

Hereplein 3
9711 GA Groningen
Nederland