Klantenservice
Vragen? Check de veelgestelde vragen hieronder, of neem content met ons op via de chat, WhatsApp of e-mail.

Vragen? Check de veelgestelde vragen hieronder, of neem content met ons op via de chat, WhatsApp of e-mail.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Om een bestelling bij ons te plaatsen, voeg je eerst het product naar keuze toe aan jouw winkelwagen. Daarna wordt je doorverwezen naar de winkelwagen pagina. Je kunt hier het product en de prijs nogmaals controleren.
Is alles in orde? Klik dan op de "Bestellen" knop. Op de pagina daarna kun je kiezen om een account aan te maken, of als gast af te rekenen. Vul je adresgegevens in en ga verder.
Op de volgende pagina kies je de verzendmethode. Woon je in Nederland? Dan kun je op deze pagina een bezorgdag kiezen, of ervoor kiezen om het pakket bij een pakketpunt af te leveren. Als je in België woont, kun je enkel de bezorgdag kiezen.
Ga door en kies een betaalmethode om de bestelling mee af te ronden. Tijdens de laatste stap kun je alles nog één keer goed controleren, daarna druk je op de groene knop om af te rekenen.
Na ontvangst van je bestelling en betaling ontvang je een e-mail met de factuur. Zie je in deze bevestiging een foutje staan? Laat het ons dan weten via de chat, of via WhatsApp.
Ja. Dankzij onze samenwerking met Klarna kun je achteraf betalen. Kies tijdens het afrekenen voor "Klarna Achteraf Betalen" en doorloop de stappen. Hierdoor kun je tot 30 dagen na bestellen betalen.
Nee, wij rekenen geen transactiekosten voor de betaalmethodes op onze website.
Indien het bezorgadres in Nederland is, kun je tijdens het bestelproces kiezen voor levering bij een pakketpunt of pakketautomaat.
In België ondersteunen we deze optie nog niet. Mocht je niet thuis zijn, gaat het pakket automatisch naar een pakketpunt.
Ja, zeker weten. Wij verzenden zowel naar Nederland, als naar België.
Als het bezorgadres in Nederland is, kun je tijdens het bezorgproces kiezen voor levering bij een PostNL punt. In dat geval kun je jouw bestellng daar ophalen.
Het is niet mogelijk om bij ons zelf de bestelling ophalen, omdat wij geen fysieke winkel hebben.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
De garantietermijnen die op onze website genoemd wordt is de fabrieksgarantie, of een garantie aangeboden door ons als verkoper. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Retourlabel aanmaken? Vraag je je af wanneer garantie verloopt? Login, of maak een account aan.
09:00 tot 18:00
24 uur per dag
24 uur per dag
Hereplein 3
9711 GA Groningen
Nederland